Nuffnang $$$$

Followers

November 21, 2008

~bil air~

aku nk bercerita pasal bil air haini..... dah brp bulan kebelakangan nih bil air umah aku melambung tinggi... bukannyer kitaorg ada kat umah slalu pun.. kuar umah pagi, balik keje dah mlm. tp bil air boleh mencecah smp rm 50!!!! ada ke patut??? neighbour kitaorg yg meniaga pun bil air dlm rm 30 jer.. x logik betul!!! dah beberapa bulan aku x byr bil sbb bkn aku yg guna air tuh...

so aku bgtau la tuan rumah... Mr A pun hntr plumber... tp aku x berkenan betul cara plumber ni buat keje...x kemas lgsg. w/pn nih bukan umah aku tp aku bengang la gk kan cara dia buat keje tuh...buat sambil lewa jer... kesian Mr A byr mahal2 tp plumber tuh buat x senonoh je keje..

yang buat aku bertambah bengang lg bila paip utk washing machine aku dia x buat, nk smbg lain kali... mcmn aku nk basuh baju????? x kuasa aku nk mengangkat air dr bilik air.... so bertambah koleksi baju x berbasuh..

redha jer la.... huhu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails