Nuffnang $$$$

Followers

November 18, 2008

sembang kosong....

aloo semua....

tengahari td mak aku call nk bgtau perangai danish tuk haini.... haini danish nk main jer, x nk tdo!! penat mak aku melayan dia... dah la danish hantuk kn kepala dia kat mulut mak, x pasal2 bengkak mulut mak aku... danish2!!!

aku sampai umah lebih kurang pukul 6.45pm, jalan jem teruk... ujan la katakan.... sampai jer umah, aku ambil danish ngan adik nk bw diaorg g ambil papa danish... disebabkan shah alam ada banjir kilat so aku kena ambil papa danish kat station bukit badak.....

on the way 2 ada lagu elliza ngan ahli fikir ' a e i o u ' bukan main lg danish berdansa dlm keta, tepuk tgn la, goyang kepala la, goyang kaki la... pecah perut aku tgk keletah dia....

ada masa nnt aku update gambar danish tgh memanjat meja k!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails